Anoniem

Actueel 05-08-2025
Bikkeltjesrun foto's
Verslag Harreveld
Vervallen trainingen
Verslag Havelte
Verslag Bathmen
Wedstrijd trainingsgroep
Ontvang je geen E-mail van de vereniging?
Leveren van een bijdrage aan de Bikkelrun
Trainers gezocht
Kennismakingstraining in september
Za 06-sep-2025 10:00
Jeugdkamp
Za 13-sep-2025 12:30
Clubdag

Info
Lid worden

Trainingstijden

Trainingslocatie

Contributie

Ledenlijst

Nieuwe leden

Opzeggingen

Ledenaantal per kwartaal

Trainingsgroepen

Kleding

Bestuur

Huishoudelijk reglement

Gedragscode vrijwilligers

Aanstellingsbeleid trainers

Vertrouwenscontactpersoon

Vacatures

Prikbord

Links
Bikkelrun

Survivalbond

SBN Wedstrijdkalender

Facebook

Instagram

Inschrijven runs
Za 30-aug-2025
Balkbrug
Zo 07-sep-2025
Wesepe
Za 20-sep-2025
Udenhout (za)
Zo 21-sep-2025
Enschede
Zo 21-sep-2025
Udenhout (zo)
Zo 28-sep-2025
Ede
Zo 28-sep-2025
Ede NSK
Za 04-okt-2025
Wapenveld
Zo 05-okt-2025
Leeuwarden
Za 11-okt-2025
Boerakker
Zo 12-okt-2025
Rotterdam
Zo 19-okt-2025
Neede
Za 08-nov-2025
Vollenhove
Zo 16-nov-2025
Adegem (B)
Za 22-nov-2025
Doorn (za)
Zo 23-nov-2025
Doorn (zo)
Zo 30-nov-2025
Groningen

Uitslagen runs
@message_title: @message_string
Vacatures Stichting Survival Friesland

Oproep van Marcel Copini, voorzitter Stichting Survival Friesland.

Onlangs hebben we officieel de eerste stap gezet in de organisatie van de Bikkel Survivalrun 2015. Naast ons ervaren team, hebben we ook weer vers bloed nodig. Daarom deze oproep. 

Zie je jezelf een bijdrage leveren aan het mooiste evenement van Leeuwarden, of weet je een geschikte kandidaat, laat het weten! Ouders van de jeugdleden zijn ook welkom!

Vrijwilligerscommissie:

Tijdens de wedstrijddag hebben we zo'n 300 vrijwilligers nodig. Gelukkig hebben we steeds meer leden binnen onze vereniging die vrijwilligers aandragen. Maar om alles te coördineren, iedereen de juiste informatie te geven en op tijd bij de hindernis te krijgen, willen we de commissie uitbreiden.

Met 2 personen extra, wordt het werk voor alle commissieleden weer te overzien. 

Verzorging:

Om alle vrijwilligers tijdens het evenement te verzorgen hebben we een team nodig die zorgt voor de lunchpakketjes, de soep, koffie, thee. Het feit dat veel vrijwilligers bij de hindernissen zitten, maakt dat een hele klus. We zouden hier graag 2 personen voor willen hebben om dit voor te bereiden. Op de wedstrijddag wordt dit aangevuld met extra hulptroepen.

Sponsorcommissie:

De kosten voor onze run zijn behoorlijk, ondanks dat alle inzet op vrijwillige basis gebeurt! Denk hierbij aan al het materiaal, steigers, machines, wedstrijdshirts, eten&drinken etc. Omdat we de inschrijfkosten op een redelijk niveau willen houden, zijn we afhankelijk van sponsoren. Zowel financieel als in natura. 

Om dit te realiseren willen we de commissie uitbreiden met 2 personen. Kom je veel bij bedrijven over de vloer en denk je ons evenement enthousiast te kunnen "verkopen"? Dan hebben wij je nodig!

Daarnaast willen we jullie allemaal vragen hier een steentje aan bij te dragen. We hebben een mooie prospectus met alle benodigde sponsor informatie, die binnenkort op de website komt te staan. Denk hierbij aan je eigen werkgever, familie of kennissen met een eigen bedrijf die ons evenement willen ondersteunen. Ook "kleine" sponsoren zijn welkom!

Coordinator mini-survivalrun:

Nieuw tijdens de Bikkelrun is een korte run voor jonge kinderen. Iets als de krumeltjesrun in de Knipe.
We zoeken mensen die dat willen uitwerken en coördineren.

 

Gaarne je reactie naar .

Bij voorbaat dank,

Marcel Copini

 


Reageer op dit bericht.