Anoniem

Actueel 03-08-2025
Bikkeltjesrun foto's
Verslag Harreveld
Vervallen trainingen
Verslag Havelte
Verslag Bathmen
Wedstrijd trainingsgroep
Ontvang je geen E-mail van de vereniging?
Leveren van een bijdrage aan de Bikkelrun
Trainers gezocht
Kennismakingstraining in september
Za 06-sep-2025 10:00
Jeugdkamp
Za 13-sep-2025 12:30
Clubdag

Info
Lid worden

Trainingstijden

Trainingslocatie

Contributie

Ledenlijst

Nieuwe leden

Opzeggingen

Ledenaantal per kwartaal

Trainingsgroepen

Kleding

Bestuur

Huishoudelijk reglement

Gedragscode vrijwilligers

Aanstellingsbeleid trainers

Vertrouwenscontactpersoon

Vacatures

Prikbord

Links
Bikkelrun

Survivalbond

SBN Wedstrijdkalender

Facebook

Instagram

Inschrijven runs
Za 30-aug-2025
Balkbrug
Zo 07-sep-2025
Wesepe
Za 20-sep-2025
Udenhout (za)
Zo 21-sep-2025
Enschede
Zo 21-sep-2025
Udenhout (zo)
Zo 28-sep-2025
Ede
Zo 28-sep-2025
Ede NSK
Za 04-okt-2025
Wapenveld
Zo 05-okt-2025
Leeuwarden
Za 11-okt-2025
Boerakker
Zo 12-okt-2025
Rotterdam
Zo 19-okt-2025
Neede
Za 08-nov-2025
Vollenhove
Zo 16-nov-2025
Adegem (B)
Za 22-nov-2025
Doorn (za)
Zo 23-nov-2025
Doorn (zo)
Zo 30-nov-2025
Groningen

Uitslagen runs
@message_title: @message_string
Stichting Survivalrun Friesland

Mede survivalleden,

6 oktober jl. hebben we de 20e editie van de Bikkel Survivalrun georganiseerd. Een evenement met zo'n 1300 deelnemers en ruwweg 300 vrijwilligers. Best iets om trots op te zijn!

Afgelopen vrijdag heb ik tijdens de ALV proberen uit te leggen wat de relatie is tussen de trainingsgroep en de organisatie van de Bikkel Survivalrun, St. Survivalrun Friesland. Kortweg komt het er op neer dat elke survivalvereniging een wedstrijd zou moeten organiseren, om het landelijk wedstrijdcircuit draaiende te kunnen houden. Om de risico's van zo'n evenement niet op de schouders van de vereniging te laten drukken, is er destijds een aparte stichting in het leven geroepen. In de praktijk dus eigenlijk een stichting binnen onze vereniging.

Om het organiseren van zo'n evenement op vrijwillige basis te kunnen doen, hebben we veel mensen nodig om het werk te kunnen verdelen. En gelukkig hebben we een grote vereniging om uit te putten!

We hebben al mooi wat instroom van relatief jonge leden en hopen dat we dat kunnen voortzetten. Op dit moment hebben we dringend behoefte aan een penningmeester, een secretaris en een coördinator vrijwilligers. Maar ook op andere plekken kunnen we extra hulp gebruiken.

Lijkt het je leuk om een een bijdrage aan dit prachtige evenement te leveren, laat het weten. Op de training of via de mail: . Ik wil graag persoonlijk toelichten wat je bij bovengenoemde functies kunt verwachten.

Hartelijke groet,

Marcel Copini


Reageer op dit bericht.