Actueel 18-10-2021

Wedstrijdkalender 2021-2022
Brug springen/ Vervallen trainingen

Brug springen

Vele van jullie zullen vanochtend de massaal uitgerukte hulpdiensten hebben gehoord en gezien vlakbij ons trainingsterrein. Er was een melding van een visser bij 112 binnengekomen die iemand van de brug had zien springen en niet meer boven kwam. Zie 112Fryslan.nl. We hebben binnen onze trainingsgroepen meteen een inventarisatie gedaan en gelukkig bleek er niemand vermist.

Hoewel het niet gezegd is dat een van onze leden van de brug gesprongen is willen we jullie er nogmaals op wijzen dat van de brug springen niet toegestaan is. Niet alleen is dit wettelijk gezien niet toegestaan, ook ons huishoudelijk reglement staat het niet toe. Ook al kun je goed zwemmen het is altijd mogelijk dat iemand iets in het water heeft gegooid waardoor je gewond raakt.
Tevens willen we jullie erop wijzen dat er alleen getraind mag worden onder het toezicht van een trainer. Ga je eerder naar huis laat het dan ook even aan de trainer weten. Train altijd samen met iemand anders zodat mocht er iets misgaan dat hulp kan worden ingeroepen.

Vervallen trainingen

In verband met (het opbouwen) van de Bikkelrun op 3 oktober vervallen de volgende trainingen:

• Woensdagochtend
  • Zaterdagochtend
  • Zondag

Gelukkig zijn er inmiddels voldoende vrijwilligers voor de run van zondag. Wel kunnen we nog hulp gebruiken bij het opbouwen, maar ook bij het afbreken, van het parkoers.
Je kun je hier aanmelden.