Actueel 18-02-2020
Za 22-feb-2020 08:00

Wedstrijdkalender 2019-2020

Alle Berichten

In de maand april 2020 kun je vrijblijvend een kennismakingstraining volgen. Voor de volwassenen op zaterdag of woensdag (alleen 's ochtends) en voor de jeugd op zondag.

...Lees meer

• Op dinsdagavond de 24ste vervallen de trainingen.
  • Woensdag 1ste kerstdag de 25ste om 10:30 training voor volwassenen (Robbie). Training 's avonds vervalt.
  • Op donderdag 2de kerstdag de 26ste verschuiven we de training voor de volwassenen naar 10:00 uur. Geen jeugdtraining 's avonds.
  • De trainingen van zaterdag de 28ste en zondag de 29ste worden samengevoegd op zondag de 29ste om 10.00 uur (volwassenen en jeugd). Opgave verplicht.
  • Op oudjaarsdag dinsdag de 31ste vervallen de trainingen.
  • Op nieuwjaarsdag woensdag de 1ste vervalt de training.
...Lees meer

Je dient ingelogd te zijn voor toegang tot deze omschrijving.

In verband met de Bikkelrun vervallen alle trainingen op zaterdag 5 en zondag 6 oktober.

...Lees meer

In de maand januari 2020 kun je vrijblijvend een kennismakingstraining volgen. Voor de volwassenen op zaterdag of woensdag (alleen 's ochtends) en voor de jeugd op zondag.

...Lees meer

De inschrijving voor de wedstrijdcategorieën van de Bikkel survivalrun is alweer geopend!  Vanaf 14 augustus kan ingeschreven worden voor de recreatieve categorieën. Het start/finish terrein is dit jaar in recreatiegebied de Groene Ster.

Om deze survivalrun te kunnen organiseren zijn er veel vrijwilligers nodig. Tijdens het evenement, maar ook bij het opbouwen van de hindernissen in de week voor de run. Vele handen maken licht werk, daarom zijn er een aantal regels waaraan je als (volwassen) lid van Survival Vereniging Leeuwarden moet voldoen om deel te kunnen nemen aan de Bikkel Survivalrun. Wat moet je doen?

...Lees meer

Het is zaterdag 6 juli 2019. Het terrein staat vol met kids en hun ouders, want het is vandaag diploma klimmen. Afgelopen jaar en met name de laatste weken hebben onze bikkeltjes hard getraind.

...Lees meer

Je dient ingelogd te zijn voor toegang tot deze omschrijving.

Op de volgende zondagen zullen we trainen van 10:00 -11:00 uur:

• 21 juli
  • 28 juli
  • 4 augustus
  • 11 augustus
  • 18 augustus

We voegen dan samen met de 10-12 jr groep waarbij de 10-12 jaar kinderen 30 minuten langer doorgaan.

De training zal afwisselend gegeven worden door onze jeugdtrainers.