Actueel 26-09-2021

Prikbord

Wedstrijdkalender 2021-2022

Alle Berichten

Afgelopen jaren is ons ledenaantal gestaag gegroeid. Ook het aantal jeugdleden blijft toenemen. Dat is natuurlijk heel erg mooi. Echter het is telkens een hele toer om voldoende trainers te vinden. We hebben gelukkig ook een aantal hulptrainers maar die zijn op doordeweekse avonden vaak niet beschikbaar. Met name op de dinsdagavond lopen we tegen een ernstig gebrek aan trainers aan.

...Lees meer

Op Zondag 3 oktober 2021 vindt de 27e editie van de Bikkelrun plaats in recreatiegebied de Groene Ster bij Leeuwarden.

It giet oan!!!   Zoals het nu lijkt, kan de Bikkelrun 2021 doorgaan! Echter er is nog één groot probleem. Voldoende vrijwilligers! En daar hebben we jou hard bij nodig. Zonder vrijwilligers geen run. Voorgaande edities konden wij gebruik maken van vrijwilligers uit schoolprogramma’s. Helaas is dit niet meer mogelijk. Toen je lid werd van de vereniging heb je ingestemd met het leveren van een vrijwilliger als je meedoet. Daarnaast moeten wij nu ook een beroep doen op alle andere leden. We willen deze run zo graag organiseren, maar alles staat of valt met jouw hulp als vrijwilliger.

...Lees meer

Je dient ingelogd te zijn voor toegang tot deze omschrijving.

Een potje klimmen bij….

In samenwerking met Survivalruncoaches.nl presenteert de SBN de serie 'Potje klimmen bij...'. Elke aflevering gaan de mannen van Survivalruncoaches op bezoek bij een trainingsgroep in Nederland. Hier klimmen ze een training mee maar vragen ze ook de trainers het hemd van het lijf. Een mooi kijkje in de keuken bij verschillende trainingsgroepen. Welke bijzondere hindernissen of trainingsgewoontes hebben ze in Leeuwarden? Op zondag 6 september zijn bij SVL de opnamen gemaakt, een periode dat trainingen zonder beperkingen (wel 1,5 meter) plaats konden vinden. Wij hopen dat we snel weer kunnen trainen zoals in de beelden! (effe poetse!)

...Lees meer

In verband met de feestdagen zijn er de volgende wijzigingen.

MTB clinic + tocht op zaterdag 2 januari
                                door Van Dam outdoor en Copini Buitensport

In deze tijd van voor velen beperkende maatregelen is het goed om te blijven denken in mogelijkheden om leuke dingen te doen. En hoe gaaf is het dan om de volgende 3 ingrediënten samen te voegen tot een “sport event” dat Corona proof is.
  • Sporten - een super gave MTB clinic en tocht op GPS
  • Buiten zijn - Door de ruige natuur van de Wielen
  • Samen - met maximaal 3 anderen je eigen weg vinden

...Lees meer

De oranje EHBO-kit is weer gecontroleerd en bijgevuld. Het is de bedoeling dat deze netjes/intact blijft en alleen wordt gebruikt wanneer er op locatie hulp geboden moet worden. Wij controleren deze 2 x per jaar en vullen dit weer aan.

Er staat in het 'schuurtje' een ladekast op de werktafel bij het sleutelrek. In die lades kan iedereen tijdens de training de spullen pakken die ze nodig hebben. We hebben stickers op de verschillende lades geplakt, zodat duidelijk is wat erin zit (dit doen we later nog even netter met labelapparaat).

...Lees meer

Je dient ingelogd te zijn voor toegang tot deze omschrijving.

Mocht je eens kennis willen maken met de survivalsport dan kan dat weer in september.