Actueel 04-04-2020
Vr 19-jun-2020 08:00
Bouwdag bikkeltjesrun

Wedstrijdkalender 2019-2020

Leuk dat je interesse hebt in het lidmaatschap van Survivalvereniging Leeuwarden. Graag informeren we je hoe je lid kunt worden. Survival is een sport die op groeiende belangstelling kan rekenen. Ook Survivalvereniging Leeuwarden groeit. We willen nieuwe leden graag de juiste aandacht geven. Hierdoor krijg je snel de techniek onder de knie en blijft het sporten leuk. Daarom hebben we vaste instapmomenten voor nieuwe leden. Voor dit instapmoment is het noodzakelijke deel te nemen aan een vrijblijvende kennismakingstraining. Daarna kun je besluiten of de survivalsport bij jou past en je aanmelden als lid. Op basis van de kennismakingstraining kunnen wij onder andere je niveau inschatten en daarmee rekening houden bij het indelen van de trainingsgroepen.

Het bestuur heeft voor sommige leeftijdscategorieën helaas tot een wachtlijst moeten besluiten. Met name de jeugdgroepen tot en met 12 jaar zijn de laatste jaren flink gegroeid. Verdere groei is door de trainers niet meer op te vangen. Ook de aanwas van de volwassenen heeft ertoe geleid dat het op sommige trainingsmomenten erg druk is. Daarom hebben we besloten tot een wachtlijst waarbij nieuwe leden gecontroleerd zullen worden toegelaten. Per leeftijdscategorie is er (eventueel) een wachtlijst.

Voor de volwassenen geldt dat men (voorlopig) niet meer kan instromen op de zondagochtend, alle nieuwe leden zullen worden ingedeeld op de zaterdagochtend! Mocht je graag met iemand van de zondagochtend groep willen trainen dan zal hij of zij ook naar de zaterdagochtend moeten verhuizen. Na ongeveer drie maanden gaan we er van uit dat je voldoende ervaring hebt en mag je eventueel overstappen naar de zondagochtend.

De procedure is als volgt:

1. Meld je aan voor de wachtlijst (indien van toepassing).
  2. Meld je aan voor een kennismakingstraining.
  3. Vraag het lidmaatschap aan.

Je kunt pas het lidmaatschap aanvragen nadat je een kennismakingstraining hebt gevolgd en het formulier hebt ingeleverd bij de betreffende trainer.

Instapmomenten

Er zijn jaarlijks drie instapmomenten:

• 1 februari (kennismakingstraining in januari)
  • 1 mei (kennismakingstraining in april)
  • 1 oktober (kennismakingstraining in september)

Wachtlijst

Als je interesse hebt om lid te worden, meld je dan eerst aan voor wachtlijst (indien van toepassing) via deze website. Zodra er weer voldoende plek krijg je bericht.

Kennismakingstraining

Indien er een wachtlijst van toepassing is krijg je bericht dat je je kunt aanmelden voor de eerstvolgende kennismakingstraining. Zonder wachtlijst kun je je meteen aanmelden. Je krijgt daarna een ingevuld formulier toegestuurd dat je meeneemt naar de kennismakingstraining. Hiermee kan de trainer het overzicht houden van wie zich heeft aangemeld. Nadat de trainer jouw formulier heeft verwerkt kun je het lidmaatschap aanvragen. Je wordt hiervan op de hoogte gehouden.

• De kennismakingstraining in de maand vooraf aan het instapmoment tijdens de reguliere training, je kunt zelf kiezen welke week.

Tussentijds instappen niet mogelijk

Door de grote interesse in de survivalsport groeit Survivalvereniging Leeuwarden snel. Het is voor de vereniging een uitdaging om onze organisatie op peil te houden en dan met name het trainersbestand. Goede begeleiding door de trainers is een voorwaarde om met plezier en resultaat maar bovenal ook veilig te kunnen sporten. Dit betekent dat niemand tussentijds kan starten met trainen en of lid kan worden. Hoewel dit vervelend kan zijn, rekenen wij op begrip. Houd hier alstublieft rekening mee en kom niet zonder toestemming (met je kinderen) naar de training. Het is niet alleen vervelend voor u, maar ook voor de trainers die u of de kinderen terug moeten sturen.

Indien er geen wachtlijst van toepassing is en je hebt de nodige ervaring dan kan er mogelijk tussentijds worden ingestapt, neem hiertoe contact op met de trainer.

Voorwaarden lidmaatschap / Huishoudelijk reglement

Met het aanvragen van het lidmaatschap stem je in met de verplichtingen die aan het lidmaatschap zijn verbonden. Voor minderjarigen geldt dat de ouders/verzorgers de aanvraag dienen te doen en dat de ouders de verplichtingen op zich nemen.

Zie het huishoudelijk reglement.